Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• för 5 dagar sedan B Linder

Seriepremiär 2024 ! TeBeKå 1930 ! Jag säger som min gamle farbror, Eric Linder, när match skulle spelas : ”Heja di våre å inte di dära, trampa di utsocknes hela på tära !” Tror att det var vid en bortamatch mot Kållandsö på 40talet … Forza ZiggeZagge !!!

• för 16 dagar sedan Mikael Thörn

Tanken är att det skall bli ett kortare referat här på hemsidan när serien drar igång.

• för 17 dagar sedan Jessiva

Förlust 0-1

• för 18 dagar sedan B Linder

Men … om man nu inte vill hålla på med en jävla massa appar och skit … det är tillräckligt besvärligt med hemsidor … är man då som lite äldre helt ”lost in space” ? Jag vill bara, helt enkelt, veta hur det går … annars kan dä kvetta ! Är det någon som vet resultatet mot Ardala ?

• 30 mar Johan Andersson

Vinst med 4-0! Allra bäst för att hålla engagemanget uppe är att ladda ner appen ”Min fotboll” och börja följa Trässbergs BK. Där brukar matcherna liveuppdateras. Fredrik Broberg brukar göra det jättebra men annars får man även motståndarnas uppdateringar. Vi i TBK uppskattar ditt engagemang från distans även om vi inte uppdaterar hemsidan så mycket som vi önskar att vi hann. Glad påsk alla TBKare! 🐥

• 30 mar B Linder

Spelades det någon match mot Corner ? Man ledsnar tyvärr i sitt engagemang när infon på hemsidan är obefintlig.Vi kanske hörs … Glad Påsk ! 🐣

• 24 feb B Linder

Bra premiär TBK ! Det blir bara bättre nu härifrån ! 🐇

• 31 jan B Linder

Tack Messi ! 👍

• 30 jan Mikael Thörn

• 25 jan B Linder

Finns det några uppgifter om hur TBK:s serie kommer att se ut 2024 ?