Avbryt

• 20 mar 2022 Hasse

Vinst i DM matchen mot Elmer/Fågelum med 3-0

Rapportera

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 3 okt 2021 Lisbeth

Deppa inte killar,nästa säsong nya tag med förhoppningvis bättre förutsättningar.Ni har kämpat

• 3 okt 2021 bon it

Kommentarer nästa säsong blir jättebra så res er upp

• 3 okt 2021 Johan Andersson

Vet själv hur tungt det är att åka ur och vet att inga ord hjälper😩... men vi har spelat oss upp förr och att vinna en serie är jättekul... så bryt ihop, deppa ett tag, kom igen och ta nya tag nästa år! 💪 Och oavsett resultaten är vi som står bredvid tacksamma för allas insatser under året!

• 3 okt 2021 Lisa Edman

Trässberg förlorade idag mot Trollhättan syrianska vilket betyder att det blir div 6 fotboll nästa år.. Surt nu såklart men kan bli roligt med mer derbyn, kortare resor och kanske lite mer vinster nästa år! Bra jobbat till tränare, spelare och alla som hjälpt till runt om.

• 21 aug 2021 Lisa

Lycka till imorgon! 💪

• 21 aug 2021 B Linder

Knut näva i böxeflikera nu hela ! Viktigt att studsa tillbaka igen efter senaste förlusten, huga. Forza TeBeKå !
    👍

• 12 aug 2021 Linjeringsmannen

Nu hoppas vi på en bra start imorgon! Ingen lätt match, gäller att kriga i 90 min LYCKA TILL